torsdag 29. desember 2022

Godt nytt år!

 

Ja, det er snart et nytt år, og hva vil det bringe? Ingen vet, men vi kan jo tenke positivt om det. 

Jeg drømmer meg litt vekk med å bygge hus og små gårder av og til. I fantasien kan jeg bo her. I denne eventyrverdenen er det ingen problemer med høye strømregninger, renteforhøyninger, krig eller ufred.

I fantasien skinner sola om jeg vil, og snøen legger seg fint på bakken uten at det blir glatt. Jeg bygger på inn i et nytt år. Kanskje det blir en hel landsby etter hvert.
Du er velkommen med i min fantasiverden. Vi kan være venner og naboer her i fred og fordragelighet. Drøm på. Nei da, det nytter ikke å drømme seg vekk fra selve livet. Men noen ganger trenger vi vel en pause? Da er det koselig å lese en bok, løse kryssord, eller fantasere litt. 

Godt nytt år!
 

2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Jeg vil gjerne bo i denne koselige landsbyen. Kanskje ikke hele tiden, men i perioder.
Du er helt utrolig flink! Håper du har hatt en koselig julefeiring.
Jeg ønsker deg og dine et Godt Nytt År. Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Så koselig da. Tusen takk. Kosa oss har vi i jule, selv om det ikke har vært så veldig mye aktiviteter. Men de som var, var fine! Riktig godt nytt år til deg og dine. Takk for alle hyggelige kommentarer i året som gikk, og velkommen innom her igjen i et nytt år!