fredag 12. juni 2026
Bloggferie
Da blir det som det pleier. Ferie fra blogg til det blir høst igjen. God sommer og nyt dagene. Vi tastes til høsten.
onsdag 3. juni 2026
Naturglede!
Herlig med juni, selv med variert vær. Det er liv overalt. Jeg vet at rådyret inne på skogen har fått tvillinger i år også. Håper jeg ser de snart, og får noen bilder. Kuene er ute på beite overalt nå. Jeg fikk være med å se kuslipp på en gård i nærheten. Skikkelig artig.I pinsa ble det tur over fjellet. Vi var heldige å komme nær både vårblomster og reinsdyr. Snøfjell i solskinn er også så vakkert.Jeg fikk gått mange og lange turer i fjellet, og for en utsikt det blir når man har strevd seg opp i bratt terreng. Fine minner ble det, og jeg er stolt av at jeg klarte å gjennomføre det i år igjen. Nå venter sommeren, og flere turer skal det bli etter hvert både i bil og på bena!
Abonner på:
Innlegg (Atom)




