tirsdag 2. februar 2021

Isdans

 

Tusen takk for alle hyggelige hilsner på min bursdag. Jeg fikk en super dag og helg, selv med koronarestriksjoner. Nei, jeg gikk ikke på skøyter, men isen var fin å skli på, med sko!

I helga var det liv overalt i vinterland, og jeg hadde altså fødselsdag. Jeg fikk mengder av meldinger og mailer, hilsner på fjesboka og blogg. Ingen besøk, men jeg fikk fine gaver likevel! Til og med et helt nyskrevet eventyr av lillebror!

Jeg følte at jeg fikk en vei i gave! En i nabolaget hadde anlagt en helt ny vei for hestetrening, og jeg får lov til å gå der så mye jeg vil. Hestene har forkjørsrett selvfølgelig, men de trenger å bli trent i å møte noen overraskelser, som meg og andre turgåere. Gjett om jeg gleder meg til å gå her til våren også, for jeg vet det er masse hvitveis i skogbunnen i veikanten.

Vi tok bilder av hverandre og med selvutløser i helga, jeg og kjæresten min. For en gave å kunne gå langt på isen. Folk storkoste seg overalt, jeg også. Ellers fikk jeg lovnad om gaver, siden, av av alle mine. Lykke å ha noe å glede seg til. Nå er et feburar og ny uke. Kos dere masse, på tross av alle den koronaen som herjer.


Ingen kommentarer: