onsdag 27. desember 2023

Boblende glede!

For et vær vi har denne jula. Sol, kuldegrader og snø i massevis så vi kan gjøre hva vi vil. 


Jeg har gått turer både på ski og på bena, og følt meg som verdens heldigste.

Det gamle skiutstyret fikk duge. Herlig å komme meg ut i snødekte skog og etterpå følge oppgåtte løyper på jordene.
Ren lykke å være frisk, så jeg kan gå meg svett og varm. Ikke alle julehøytider er sånn.
Ren lykke å være ute. Men fortsetter dette? I morgen er det spådd mildvær og nedbør. Blir det snø, eller blir det regn? Det blir spennende! God romjul!
 



 

2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Du roser mine bilder, men her er det jo så mange flotte! Ett av dem ligner veldig på ett av mine.
Håper du har hatt en fin julefeiring. Gleder meg til å lese hele fortellingen din! En god avslutning på året, og et Godt Nytt År ønskes av Tove/fargeneforteller.

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Tove! Ja, du har fine bilder som "snakker" til meg. Naturen er flott den i vinterskrud, og solnedganger og -oppganger er vakkert. Kos deg med fortellingen når du har tid. Siste lørdag i år. Godt nytt år til deg :)