tirsdag 2. mars 2021

Støveldans og moro.

Våren er på gang her hos oss, men enda er det langt igjen til grønt gress og masse blomster. Jeg synes nesten synd på fuglene i helga, der de rotet rundt i is og vann. De burde jo ha støver alle sammen. Da tegnet jeg det like godt.

Skjærene holder et veldig liv om dagen, men denne her satt visst og ønsket seg til månen.


Litt lek kunne jeg jo ha med den skjæra også. Den drømte kanskje om en egen måne, der den kunne få sitte i fred og tenke over livet.

2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Så fantastiske tegninger av fuglene med støvler!
Men skjærene er jeg ikke glad i De bråker forferdelig. Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Takk du. Liker du ikke skjærer Tove? Ja, de er støyete og de er mange her også, men jeg synes de er litt fine også. Med kjole og hvitt på seg hele dagen, ble de artige med gummistøvler.