mandag 18. januar 2021

Hvor lenge varer det?

For ei fin helg. Er det slutt nå? På vinteren altså? I dag er det null grader her, og de sier det kan bli regn i den fine snøen.

Kram snø er jo også gøy. 


Men jeg vil ikke at vinteren skal regne bort enda!

Jeg har jo akkurat blitt ferdig med nye votter, og de gleder jeg meg til å bruke framover.

Solnedgangen i går kveld var så vakker og fine solnedganger får vi fortsatt framover, om snøen smelter eller ikke.
Nå går jeg ut, for å nyte det, så lenge det varer. Ha en fin ny uke, uansett vær.

 

2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Så vakkert, og så flotte figurer! Og også så fine votter du har strikket. Vi hadde det også fint med snø her, men så kom regnet dessverre! Det har vært fint vær i dag, men skiføret er borte. Enten er det bart eller glatt. God helg ønskes av Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Hei på deg Tove! Takk for snille ord. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg føler at min kreativitet hjelper meg i denne leie koronatiden. Vinteren er vekk her også nå, men det frøs til is på gangveien da jeg gikk til sjøen i kveld. Kulda kommer nok tilbake ja. Ha en finfin helg og ta det lekkert!