lørdag 30. januar 2021

Hurra for meg.

Fordelen ved å ha bursdag i kornatiden, er at jeg kan spise alle kakene selv!!!! Nei, vet du hva, det er ikke sundt. Eplekake, sjokolade- og ostekremkake gikk rett i frysa til bedre tider!

 

Men muffins er godt da! De fikk stå framme. Det er ikke gøy i ikke kunne ha besøk av de jeg vil. Jammen godt jeg har mannen min, for vi to hygger oss sammen. Jeg tente et lys for meg selv som trøst. Det føles fryktelig ensomt uten barn, svigerdatter,barnebarn, søsken og mor, men sånn er det nå her hos oss. Koronatid! Koronabursdag.....Ikke gøy i det hele tatt. Dessverre blir jeg ikke den eneste som må feire på denne måten i dette året heller.....


Jeg fikk øvd på å lage kremblader med strøytetippen. Lett var det ikke, og kremen var litt for tynn. Nå vet jeg hvordan det skal gjøres i hvert fall, så får jeg øve mer en annen dag.
Nå skal jeg bare kose meg i hele dag,nemlig.Denne uken har jeg laget meg snøklokker av papir for å føle litt vår. Koselig ble det. Heldigvis går det mot lysere tider. Alt blir bra! Gratulerer til meg på min fødselsdag!

2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Gratulere med dagen på søndag den 31. Bedre sent enn aldri!
Sannelig laget du mye deilig til fødselsdagen, men som ikke ble spist. Men deilig å ha noe i bakhånd når tiden bedrer seg.
Fine snøklokker også. Alt godt ønskes for året før du igjen har fødselsdag.
Med fargeglade hilsener fra Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen hjertelig takk Tove. Dagen var på lørdag 30.:) Rart å ikke kunne feire, men sånn er det bare nå. Vi får ta det igjen siden😁