mandag 9. oktober 2023

Høstkos

Ute har det begynt å bli kaldere. I helga hadde vi første frostnatt. Vi "varmet" oss med flere koselige besøk og god mat. Jeg pyntet bordet med mine hjemmelagde sopper av papir, og masse høstløv.
Koselig å samles i høsten. 
Ellers har jeg vært ute og gått turer også i det siste. Lønneløvet er så vakkert. Om man snurrer de sammen blir de som roser.
Enda blomstrer det i hagen og jeg kan plukke noen markjordbær nesten hver dag. Flott med alle fargene, så jeg plukket inne en stor bukett blomster i går. Resten av solsikkene skal få visne ned til mat for fuglene der ute.

Dagene blir kortere nå og det blir automatisk mer innetid. Tror det snart er tid for å ta fram et større strikketøy. Hva det blir vet jeg ikke enda, men jeg har da masse garn liggende.


Ingen kommentarer: