fredag 27. oktober 2023

Forberedelser

 

Helg igjen, og frøkna har fått seg en venn. Ja, det nærmer seg advent nå, så det er jo på tide å forberede seg litt.

Jeg jobber  videre med gården min, for der tror jeg det blir en skikkelig gammeldags jul. 

Denne uka ble det en ku. 

Det har blitt utedo og et klokketårn også.

Nissen tittet innom huset sitt. Han mente det måtte ha mer maling, og at taket måtte sjekkes. Når snøen kommer må det jo være tett. Så jeg får visst jobbe på, så han blir fornøyd. Gøy med fantasi. 



6 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Helt fantastisk! Dette må inn i et ukeblad eller en avis!
God helg ønskes av Tove/Fargeneforteller

Anonym sa...

Snill du Tove. Tusen takk. Jeg koser meg med dette. Nå har jeg startet på et stabbur til gården! Fint å bruke opp materialer jeg har liggende. God helg!

HWIT BLOGG sa...

Åhhh så fina! Wow!!!
Kram från Titti

Anonym sa...

Tusen takk Titti! God helg fra Randi

KKvinneblogger sa...

Så fint og koselig du lager! Jeg skriver ned historien til mine foreldre for tiden, og kom på or, født 1924, som fortalte at de lekte fjøs med dyr laget av kongler og pinner. De ble sikkert fine, de :)

naturglede/Randi Lind sa...

Hei KK. Tusen takk! Det hørtes da trivelig ut å skrive om. Vi lagde kongle/pinnedyr da vi var små. Koselig å minnes. Ha en fin ny uke. :)