onsdag 11. oktober 2023

Årets julehefte!

Snart er årets julehefte klart for trykken. Tidlig er det, men skal jeg få det trykt og ut til dere som vil ha det i november, så må jeg bli klar snart. Det er mye jobb å gjøre, men det gir meg glede. Tror virkelig vi trenger noen pusterom i denne urolige verden. Mitt enkle julehefte på 56 sider, kan kanskje gi deg litt hygge? Jeg har fotografert, tegnet og malt, funnet matoppskrifter og tips, skrevet dikt og samlet sammen fortellinger og tekster. Alt lages av meg, så jeg må bare stå på, til det er klart. Pluss at det er greit å vite hvor mange jeg må bestille!

I år strevde jeg med forsiden. Skulle jeg lage den lignede de fra tidligere år, eller skulle jeg finne på noe annet? Det ble mange ideer, men det ble det med jenta og lykta. Likte du det? Jeg har lagt til noen stjerner til pynt etterpå, som kommer med i trykken. Det er alltid spennende å legge heftet ut til bestilling. Vil du ha et i år også, med mine barnslige påfunn og historier?  Du er velkommen til å kontakte meg på mail eller Messenger for å bestille årets hefte JULENS GLEDE. Mange av dere har jo kjøpt det de tidligere årene, så dere vet å finne meg. Samme pris som i fjor. 200.- kroner, og da betaler jeg porto.

7 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Hei! Så flink du er! Ja, det er altfor tidlig å tenke på jul i oktober. Men noe må man være tidlig ute med, sånt som tar tid. Det er et fantastisk arbeid du legger ned i dette. Julehefter er så koselig, det hører julen til. Jeg vil gjerne kjøpe julehetet ditt! :)

KKvinneblogger sa...

Hei igjen! Jeg finner ikke ut hvordan jeg finner kontaktinformasjonen din for å bestille juleheftet. Hilsen jorun.roaldseth@gmail.com

naturglede/Randi Lind sa...

Så koselig da KK. Klart du kan få kjøpe heftet. Jeg kontakter deg på maileadressen jeg. Ha en vakker dag. :)

HWIT BLOGG sa...

Åhh men så fint! Jag vill gärna köpa ditt julhäfte :)
Ha den finaste av lördagar...
Kram från Titti

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Hwit. Tusen takk! Så koselig du vil ha juleheftet. Kan du ikke kontakte meg på lind.randi@gmail.com eller på messenger :)

Tove Steinbo sa...

At tiden strekker til for deg forstår jeg ikke. Du driver med så utrolig mye.
Høres ut som et flott julehefte, og i år vil jeg kjøpe et. Jeg sender deg bestilling på e-post.
Forsiden er veldig fin! God søndag ønskes av Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Så koselig Tove. Jeg elsker kreativitet, for det gir meg mye glede. Jeg så du hadde sendt meg mail. Svarer meg straks. Tusen takk. Ha en fin søndag. Vi skal på middag til søsteren min. :)