søndag 30. januar 2022

Min dag....


Selv om den ikke skal feires, så er det min dag i dag. 65 år og hurra! Så heldig er jeg at jeg kan feire nok et år. Ikke det at jeg ikke vil ha besøk, men det går ikke, i år heller. Koronaen regjerer hos så mange av våre og da får jeg bare vente på bedre tider, jeg som andre. 


Nye dager kommer vel etter dette, og jeg håper jeg kan være med dit denne kaken skal til neste uke. Det var mye jobb å lage den, men det var gøy å utfordre meg selv. Dette er bare pynten da, bamsen skal trone på toppen av en rund kake. Nå sitter han i fryseren og venter. Akkurat som vi må finne oss i å vente. Ha en fin søndag.

2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Jeg gratulerer deg så mye med dagen! veldig synd med denne smitten, men vi får ta feiring igjen senere. Men du finner sikkert på noe hvis jeg kjenner deg rett, så det blir sikkert ingen kjedelig dag.
For en flott bamse. Tenker familien blir begeistret når de ser denne kaken med bamsen på.
Solen skinner for deg i dag, gled deg over det! Med fargeglade hilsener og gratulasjoner fra Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove. Ja, smitte er smitte, så vi får ta det med ro her hjemme litt til. Koser meg med meldinger og telefonsamtaler i dag da, og jeg har selvfølgelig en liten kake på lur til meg selv. Gleder meg til å sette sammen den bamsekaken neste helg. Ha en vakker søndag. Her er det sol og vind i dag. Ha en fin ny uke når den kommer.