fredag 14. januar 2022

Midtveis i januar.

Så er vi allerede midt i januar. I dag er det tulipanens dag. Jeg har ingen friske blomster av det slaget hjemme, men de kunstige gjør samme nytten sammen med friske eføygreiner.

Jula er over for denne gang, men vi kan da kose oss litt likevel? Her skinner sola i dag, og det er fem varmegrader der ute, så det føles som en gryende vår.
Snøen kom og gikk. Jeg liker at det er vinter for en stund, og så blir det vår ut i mars, men det går visst ikke å velge.
Jeg rakk å lage en snøfigur, før all snøen forsvant. Nå kan vi gå tur på gangveien i joggesko, og man glemmer helt at det fortsatt kan komme mye snø.
God helg til dere og nyt dagene mot mer lys og varme.




6 kommentarer:

Inger Marie sa...

Ja, tenk vi er allerede midt i januar! Tiden flyr så altfor fort, og mange ganger føles det som det bare er mandag og fredag.
Fine og stemningfulle bilder du deler!
Her så kjenne på litt vårtemperaturer, selv om vi vet det kommer mer snø og vinter. Nyter hver "grønn"dag jeg får:)
Ha en fin-fin helg:)

naturglede/Randi Lind sa...

Ja Inger Marie, det sier jeg også, mandag og fredag! Takk for hilsen med hyggelige ord og nyt helga. :)

Tove Steinbo sa...

Skulle gjerne gått en skikkelig tur, men her er det så glatt at det er vanskelig å gå, selv om det er strødd en del steder.
Takk for hyggelig kommentar fra deg.
Så du at jeg skrev til deg at jeg hadde lest hele adventshistorien din? Hvis ikke, ta en titt.
God helg ønskes av Tove.

HWIT BLOGG sa...

Ja veckorna rullar på, snabbt! Även detta år! Nya restriktioner och en ny dos av vaccin som gör mig eländigt sjuk...hoppas 2022 blir bättre nu!
Varm kram från Titti

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Tove. Så dumt du fortsatt har det glatt. Her er snøen smeltet. Koselig du leste juleeventyret. Jeg har ikke hatt tid til å lese gjennom kommentarene før nå. Den hilsenen satt jeg virkelig pris på. Nyt helga :)

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Hwit Blogg.Ja, dagene raser av sted. Så leit du er syk av sprøyta da, og de nye restriksjonene er ikke gøy for dere. Ønsker deg god bedring og en fin helg :)