fredag 31. januar 2020

På igjen....

Så har jeg fylt år igjen og det er jo stort å få oppleve. Ikke et rundt tall, men et år til har jeg fått! Mange gremmes over alderen, og jeg er ikke så flink bestandig selv heller. Men rynkene forteller at man har levd. Når det er smilerynker og ikke sinnarynker, så er det jo greit. Man skal være glad for hvert år man får. Ikke kommer årene i reprise og ikke aner vi hvor mange år vi får tidelt. På igjen mot nye veier i livet, mot nye høyder og daler, på igjen i livet....
 

Kake ble det i går, og gjett om det smakte. I dag skal jeg pynte et par nye kaker. Ja, det er mange som kommer innom på kaffe denne helga, og da må jo godsakene på bordet. Føler meg heldig som kan samle store og små til prat og hygge.
Ute kom det litt snø i natt, men det meste har allerede smeltet. Men da ble det da snø i janaur i år også. I morgen er det februar. Det blir spennende å se hvilket vær den måneden har å by på! God helg til dere som leser her inne hos meg.

2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Selv kakene dine er flottere enn andres kaker! Du er helt fantastisk.
Og ja - snødryss kom også her, og det ble sørpe, og det kunne jeg vært foruten. Men det var flott med det hvite på plenen så lenge det varte. I går og i dag flotte solskinnsdager.
Alt godt ønskes av Tove/fargeneforteller.

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove. Jeg liker å pynte kaker jeg! Snøen om og gikk på bare noen timer. Her skinner sola og det er så vårlig som det kan få blitt. Rart vær, men det er bare å nyte dagene! Nyt en ny uke!