søndag 2. februar 2020

God dag 02.02.2020

Jeg fikk snø til burdagen min. Ikke mye, men bittelitt. Rett før midnatt dalte det ned så fint. Det lå til  ut på formiddagen, og så var det slutt. Tenk idag er datoen 02.02.2020! Et morsomt tall er det. Ute skinner sola som en skikkelig vårdag!

Gårsdagen var så koselig, med besøk av små og store i familien min. Kaker må til og denne her fikk roser.

Jeg fikk kjøpt meg noen silikonformer i fjor vår, og det gikk unna i en fei å lage roser.

Jeg serverte gryte med ris, ostefat og diverse. Til og med falafelboller fikk jeg forsøkt meg på denne gangen. Artig med noe nytt!

Så var det februar og ute på terrassen har jeg fått på plass primulaer i friske farger. Tror jeg skal ta en tur inn på skogen i dag, og se etter hestehov. Ja, det høres rart ut å si det, men det er jo en ganske rar vinter også. Men jeg nyter lyset og ingen glatte veier!

4 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Maken til denne kaken har jeg aldri sett! Jeg roste den forrige, men denne er enda flottere!
Da må jeg sende deg en forsinket gratulasjon! Forstår at du hadde en fin helg.
Herlige blomster på terrassen. Jeg elsker også petunia med de flotte fargene! Vet du at du kan plante dem ute, så kommer de igjen år etter år?
Fine dager ønskes av Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Jepp, jeg synes denne tok kaka Tove!!! :) Tusen takk for gratulasjon. Nå har jeg feiret flere dager til ende som vanlig. Jeg må dele det opp, for huset har ikke plass til alle mine på en gang.
Jeg kjøpte primula forrige uke, for når jeg vil ha dem på terrassen, får jeg som regel ikke tak i dem. Merkelig hvordan det har blitt. Primula til nyttår liksom, nei det er en vårblomst for meg. Jeg har de nede i hagen også, og de kommer med blomster hvert år. I natt måtte jeg legge over de som står i potter, for det ble jammen kuldegrader igjen. Men kulde er naturlig i februar. Herlig med lysere dager og de friske luften da!

Rita sa...

Næmmen jøss og herlighet da du. Sjekk den kaka der!!! Noe så lækkert!! Dvs alt så jo helt fantastisk ut. Du er så flink til å gjøre det hyggelig Randi! Hurra for vel overstått. Stor og varm klem

naturglede/Randi Lind sa...

Hjertelig takk vakre Rita, du er snill du! :)Klem :)