fredag 5. april 2024

Snart våres det.

 

Så var påsken over for i år. Den ga oss all slags vær. 

Vi fikk EN nydelig solskinnsdag. Da dro vi på sykkeltur til Gamlebyen. 
Der blomstret krokus og annet så vakkert.
Herlig med alle fargene i våren. Kaldt var det, men det er jo bare å kle seg etter været.
I går og i natt kom snøen igjen. Jeg fikk julestemning av det da jeg dro kvist på hogstfeltet.
Skal man komme fram på de gamle stiene, så må man visst rydde litt.
Det ble engler i snøen også, og jeg koste meg selv om vinter ikke er noe vi ønsker oss i april.
Men under snøen ligger våren, og den kommer snart fram. Det smelter nok snart igjen dette her. 
Jeg brålekte edderkopp i våren. De hadde laget tråder med limpistollim som dråper på Insta, så jeg måtte forsøke. Jeg forsøkte å lage et helt nett.
Snart kommer edderkoppene fram og spinner selv, men enn så lenge kan mitt nett pynte opp der ute.








4 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Det er umulig å kommentere alle de vakre og morsomme bildene. Men vi er enige - nå vil vi ikke ha mer vinter. Jeg trodde ikke jeg skulle få det i Åsgårdstrand!
Men 1 1/2 dag i løpet av to uker ble det ganske så bra.
Takk for gleden du sprer med bildene og kreativiteten din. Hilsen Tove/fargeneforteller

HWIT BLOGG sa...

Härliga bilder och snart är våren på gång...även om det finns snöiga dagar också! Vi har väldigt blandat väder här på ön.
Önskar dig en skön söndag!
Kram Titti

naturglede/Randi Lind sa...

Hallo i våren Tove! Endelig våres det skikkelig. Vi har sol nå og hvitveis overalt i bakkene. Tusen takk for hyggelige ord fra deg og nyt dagene videre i våren.Naturglede/Randi

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Hwit! Endelig lysner det. Vi har sol i dag,fuglesang og blomster i hagen. Ja, det har vært mye vær i det siste, men endelig er snøen vekk, igjen. Kos deg videre i april. Klemsiklem fra Naturglede/Randi