tirsdag 9. april 2024

Papirlek

 

Jeg fortsetter papirleken min. Det ble tre kuer i våren, og en okse med ring i nesen. 

En ku og oksen ble malt i friske farger og fikk horn som minnet om gull.
Men jeg liker nok best de hvite kuene. De passet fint mellom blomstene for foto. Kuer i det grønne har vi jo snart nå i nabolaget. Det våres heldigvis etter kulde og snø. Hagen er allerede full av blå blomster og hvitveisen lyser i vårsola.  
Det er bare å nyte det hele! Mine tre kuer og oksen, har allerede kommet seg ut!!! De har flyttet til nye eiere og farger fikk de jammen alle sammen før de dro. Morsomt å dele med meg av min papirlek.


2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Du får det til!
Noe er også kommet opp i hagen hos meg, og det er alltid en glede å se det første om våren.
Gode og fargerike dager ønskes av Tove/fargeneforteller

Anonym sa...

Takk du. Nyt dagene i våren i en ny uke Tove. Naturglede/Randi