fredag 25. februar 2022

Fremgang!

Enda en kjole er klar. En bitteliten en denne gangen. 

To kjoler som ligner hverandre. Koselig med strikketøy i vinteren.

Vinteren er vel på hell og i helga er det fastelavn. Jeg har stekt en haug med kanelsnurrer. De kan lett deles i to og fylles med både syltetøy og krem. Men jeg tror det blir en vending med walesboller her, for det liker vi til fastalavnkaffen.
Ellers jobber jeg fortsatt med helsa om dagen. Planken er ikke dum. I førsten klarte jeg å telle til 10, og da telte jeg fort! Nå klarer jeg 60 sekunder. Framover går det mot vår og bedre helse. Det skal bli spennende å komme å kontroll i mars en gang. Har jeg klart å få ned blodtrykket, eller ikke? Jeg jobber på!



6 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Veldig fine kjoler du har strikket!
Var ikke klar over at du hadde problemer med helsa. Jeg ønsker deg god bedring!
Her har vi også hatt litt trouble, jeg med frozen shoulder og litt "vondter", og nå mannen med en vond hoste. Vi tar det med ro. Prøver å trene litt på treningsrommet i kjelleren.
Men - gode dager ønskes likevel av Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove. Helsa må man passe på, for årene går. Jeg har slitt med høyt blodtrykk, igjen. Det nytter ikke lenger å tulle, og tro at det fikser seg selv. Flere kilo må vekk, og det skader slett ikke å trimme litt til heller. Så jeg har jobbet med dette siden jul. Det blir spennende med kontroll i mars. Har jeg klart det, så kan jeg være stolt. Så godt om jeg slipper å starte med tabletter. Alle har vi vårt, eller så får vi det med årene. Men det er nok viktig å ikke gi seg. Tren på. Ha en fin helg :)

KKvinneblogger sa...

For en nydelig strikkekjole! Og god bedring og stå på, nå kommer våren! :)

Barwitzki sa...

Kjolen er vakker... og deilige bakverk... Jeg liker begge deler.
Ja, ja, jo eldre vi blir, jo flere plager dukker opp. Og det er greit å gjøre noe med det.
Trimningen din er flott. Jeg har også vært der siden oktober... noen ganger har jeg ikke lyst til å drive med sport, men når du gjør det er det glede. Jeg ønsker deg mye glede og god suksess... krysse fingrene.
Vårhilsen til deg

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk KK! Ja, nå kommer våren! Ha en fin helg :)

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Barwitzki! Takk skal du ha. Ja, tiden den går, og vi får holde oss i form så godt det går.Jeg liker godt å gå tur i naturen, så det går fint. Ha en vakker helg i våren! :)