lørdag 30. oktober 2021

Variert helg!

Klar for helg. Her blir det masse unger på døra i det det mørkner i kveld. Velforeningen har eget arrangement hos oss, og det er faktisk fint. Ungene er så hyggelige og takker alltid pent for godteriet og det er stille igjen etter en times tid.



Jeg er ikke den som feirer Halloween, men et gresskar foran døra kan jeg da ha, og noe oransje pynt her inne. 


Det er vår norske Allehelgen neste søndag, og vi skal pynte på en grav og det stunder mot en vemodig, tankefull helg for meg da.
                                                            
Juleheftene er klare for utsending allerede. Noen har jeg sendt av sted. Det er fordi MOT JULEKVELD er like mye adventskos som julehefte. Vil du kjøpe, så er det bare å kontakte meg i Messenger. Det er på 54 sider i år, A4 format og med alt av det vi trenger i advent. Kr 180,- koster det og det er med porto! Noen fortellinger, dikt, kosemat og kreativitet.


Fire uker er det nå  før vi kan hygge oss i desember, og jeg gleder meg allerede. Men først er det denne helga, og den blir variert. God helg!

6 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Heisann, så hyggelig at gamle bloggvenner stikker innom min blog. Jeg har ikke vært så aktiv det siste året. Får se hva det blir til framover. Koselig i alle fall at du la igjen en kommentar, og lykke til med neste julehefte ;:OD)

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Vilt og Vakkert! Nei, det er ikke lett å rekke alt hele tiden heller. Men koselig når det dukker opp et innlegg hos deg, Ha en fin søndag :)

Tove Steinbo sa...

Juleheftet ble sikkert kjempefint! Lykke til med salget.
Det er flere enn meg som ikke har vært så mye på nettet i det siste, noen ganger sier det stopp. Jeg har også hatt det litt travelt, bl.a. med undervisning, som var kjempegøy!
God helg ønskes av Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Tove og tusen takk. Ja, man rekker slett ikke alt man vil bestandig. God helg til deg :)

HWIT BLOGG sa...

Jag firar inte heller halloween så mycket...
Underbart julhäfte, jättefint!!
Kram från Titti

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Hwit Blogg, og ha en fin søndag Titti! :)