mandag 25. oktober 2021

Snart julehefte mitt klart....

For et rot at et bilde, tenker vel du? Det går fort mot jul, selv om mange synes det er tidlig å snakke om enda. Men det er bare litt over fem uker til advent. Jeg gleder meg allerede. I år har jeg også laget et julehefte for salg, og nå er det sendt til trykk.

Innspurten er skummel, synes jeg. Har jeg fått med det jeg vil, er det trykkfeil likevel, blir bildene tydelige, stemmer sidene og alt annet som kan gå galt, surrer i hodet mitt. Dette bildet ser jo ut som et rot. Men det er sider fra heftet, som nå er satt i system, før jeg sendte det til trykk.

Her er noen av bildene som er med. Jeg gleder meg til å tenne masse stearinlys framover, bake litt igjen og pynte opp her og der. Men først er det Halloween, som de sier. Jeg har kjøpt meg et gresskar, og snart skal jeg bruke kniven på det, så det kan bli en lykt i høstmørket. 



6 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Lykke til med juleheftet og alt det andre du får til!
Jeg var mye flinkere før, luften har gått litt ut av meg. Derfor er det fint å se hva du bedriver. Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Takk for hyggelige ord fra deg. Ikke lett når man ikke har samme energi. Sliter litt med det jeg også, men det juleheftet gleder ikke bare andre, men meg også.

KKvinneblogger sa...

Så spennende at du har laget et eget julehefte for salg! Julehefter gir gode assosiasjoner! Masse lykke til! Ja det er nok å stå i med i tiden framover. Her i huset blir det lite halloween, men jeg har et barnebarn i Oslo som har bursdag den dagen, så vi tenker mest på henne på den tiden :)

HWIT BLOGG sa...

Oj så kul med ett julhäfte! Ser verkligen fint ut! Ja nu ska det bli skönt med lite höstvila från trädgården...att få lägga lite tid på annat. Det behövs i denna mörka årstid!
Kram från Titti

naturglede/Randi Lind sa...

Hei KK! Ja, det har blitt litt forskjellige hefter de siste årene. Artig å samle litt av hvert av det jeg skriver og lager til advensthygge/julehefte. Jeg elsket de heftene da jeg var liten og ønsker å gjenskape litt av den hyggen.
Nei, det blir ikke så mye Halloween her heller, men ungene i nabolaget får godterier og jeg lager gjerne et gresskar med pynt og lys til den kvelden. Gratulerer med barnebarnet og nyt dagene i høsten.

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Hwit! Koselig med høsten også. Nå er det meste pakket inn fra hagen og så er det innekos som gjelder. Nyt dagene mot november! :)