tirsdag 19. oktober 2021

Det har vært bloggtørke....

Ja, det har vært litt vel stille her en stund. Men noen ganger på andre ting gå foran blogg. 
Nå gleder jeg meg til å få ryddet skikkelig i skap og skuffer, vasket litt her og der, og kanskje fått opp noen andre gardiner igjen. Jo da, jeg er gammeldags og bruker fortsatt gardiner, selv om mange av de unge dropper det for tiden. Jeg tror det er viktig å finne det vi selv liker. Hjemmene blir litt forskjellige da. Ja, nå banker vinteren på hos oss alle, men enda er det vakre dager med sol innimellom.



Hjertekranser har jeg fått laget og de ligger på vent til å bli pyntet litt mer. Vi får ta årstidene som de kommer tenker jeg. Her regner det i dag, men jeg vet at andre har fått en forsmak av snø. Vinteren kommer om vi vil eller ikke. Mørkt er det også. Jeg har fått fram både refleksvest og lommelykt. Litt koselig er det faktisk i kvelden. 









Inne kan vi jo hygge oss med både stearinlys, kakao og strikketøy. Jeg hekler for tiden og det er også morsomt. Bestemorsruter er lette å lage, og det blir stort sett en hver kveld nå. Kanskje det blir et teppe, eller noe annet.


Fortsatt er det fine farger der ute og jeg har plukket inn litt løv til pynt, pluss en haug med brune barnåler! Nå er en del av det limt sammen og skal bli til pynt framover med batterilys til.
Ønsker dere fine dager i oktoberlyset!



 


3 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Ja, her blir det nok mye fint etter hvert, som vanlig!
Hilsen Tove/fargeneforteller

Tove Steinbo sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove. Gøy å bruke det som finnes helt gratis der ute. Ha en fin dag :)