torsdag 12. september 2024

Kreativiteten blomstrer fortsatt.

 

Nå blir det mer hjemmelige tider. Høsten banker virkelig på, selv om det de siste dagene har vært nesten sommerlig.

Så masse rogn det er i år. Jeg måtte lage en krans, og det ble jo nesten julestemning over det.
Flere kranser ble det i forrige uke, pluss et hjerte, og så lekte jeg meg med noen dekorasjoner også.

I sommer lagde jeg papirblomster av eggekartonger og toalettpapir. Det ble ståltrådfigurer og tegninger også.
En ståltrådkrone ble det, men den henger på veggen nå. Jeg kan da ikke gå rundt med den på hodet hele tiden vel!
Dekke bord er gøy. Her ble det pyntet med hjemmelagde svaner og blomster av servietter.
Denne uken ble det et handlenett som jeg malte noen rever på. Uff, dette ble mye skryt synes sikkert du. Men jeg samler sammen mye av det jeg lager her på blogg, og når året er omme lager jeg en bok av det. Da har jeg et fint minne til meg selv som jeg kan kose meg med senere. 
Nå gleder jeg meg over høsten og det blir nok mange naturbilder her framover.





2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Jeg lurer på hvor du får denne kreativiteten fra. Du må enten være en fiolett eller en oransje person! Disse mennesketypene er begge kreative, men er ikke like i alle sammenhenger. Jeg vet ikke om du har boken min. Hvis du har den, skulle det vært gøy om du brukte kartleggingen for å se. Eller - du kan ringe meg.
Hvor mye tid bruker du på å lage alt dette? Det er jo helt fantastisk! Flott!
Ja, veldig mye rognebær i år. Jeg plukket noe med meg hjem forrige dagen.
Gode, fargesprakende dager ønskes av Tove/fargeneforteller.

naturglede/Randi Lind sa...

Ja, si det du! Jeg er bare sånn og har alltid vært sånn, kreativ. Mye lager jeg fort, som kranser, når jeg likevel tar en trimtur i skogen for eksempel, andre ting bruker jeg lenger tid på. Men det er mange timer i døgnet og jeg lager ofte ting mens jeg ser på tv på kvelden. Om jeg er den ene eller den andre fargende personene, tenker jeg sjelden på. Nei, jeg har ikke boken din Tove. Kanskje jeg må kjøpe den og kartlegge meg selv! :) Ha en fin ny uke. Naturglede/Randi