fredag 23. august 2024

Tilbake, litt etter litt.....

Hei igjen. Nå banker høsten på der ute, og sakte vender jeg litt og litt tilbake til blogg og rutiner. 

Sommeren har vært fin. Sol og sommer i mange uker i Croatia ble det for oss.
Men resten av sommeren her, var også finfin. Til og med en liten elgkalv fikk jeg bilder av i år. Så mye fint i naturen, og jeg er så heldig at jeg liker alle årstider.
I dag regner det her, og mer uvær skal det visst bli utover dagen. Men inne er det lunt og koselig. Godt å sitte rolig, strikke, drikke hjemmelaget eplegløgg, spise fersk eplekake og nyte. God helg!

6 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Det kan være koselig å sitte inne i regnvær og tenke på fine opplevelser en har hatt i løpet av sommeren.

Tove Steinbo sa...

Så hyggelig at du er tilbake med vakre bilder! Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Ja, ikke sant. Nyt den gryende høst :)

naturglede/Randi Lind sa...

Takk du. Ja, litt etter litt vender jeg tilbake utover nå. Ønsker deg fine dager i den gryende høst. Naturgled/Randi

hagen vår sa...

Du tar fantastiske bilder. Jeg må følge mer med-

naturglede/Randi Lind sa...

Så hyggelig sagt da. Tusen takk. Ha en fin septemberdag! :)