søndag 18. februar 2024

Snart vår!

 

I går hadde vi skikkelig vårsol. Den varmet. Det sildret og rant overalt. 

Det er bare å glede seg til fortsettelsen. I dag er det grått med regn i lufta. 
Veiene begynner å komme fram og nissens reinsdyr løp visst og gjemte seg. Sånt vær med regn, sol og vind vil ta på snø og is, og det blir enda mer vårlig neste gang vi får sol.
Jeg lagde meg et nytt fat av treskiver, tomme toalettruller, gardinringer, trekuler, filtblomster, lim og maling. 

Litt moro kan man ha. Det så ikke pent ut da jeg startet, men jeg hadde mengder av filtblomster jeg hadde fått helt gratis i en blomsterbutikk i Sverige. Det ble limt på, og plutselig ble det et fat med vårfølelse. 
Koselig å lage pynt av det man har i huset. Om det varer evig? Nei, det gjør det neppe, men det gledet meg nå!



2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Det er utrolig hva du finner på! Jeg har sagt det mange ganger før!
Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove. Liker sånt jeg vet du. Ha en fin dag :)