fredag 16. februar 2024

Fortsatt vinterlig

I dag regner det på all snøen, så nå forsvinner vel det meste, for en stund. Enda er det bare februar, så været det vil nok fortsatt gi oss både sludd, snø og regn framover.

I går hadde vi kram snø, før mildværet kom. Da måtte jeg bare være ute litt og lage noe artig. Det ble både snøfigurer og foto.

Noen snømenn tittet fram her og der også.
For et par dager siden hadde vi sol, og da oppdaget jeg noen fine istapper. Det ble til en krone.
En iskrans ble det også, for tuppervareformen, den fungerer til dette også. Lyngen fra i fjor er like fin, så det ble farger i snøen.
Jeg har kost meg masse vinteren. Selv om det har vært glatt, så har jeg vært ute. Men piggsko går det så greit, og jeg tror frisk luft er bra for oss i den mørkeste tiden av året.
Nå har jeg plukket inn tørkede syrinhortensia som har blåst fra naboene, og laget meg en liten dekorasjon inne. Tenk at vissent kan være så vakkert. 

Strikkingen har jeg fortsatt med og en fargerik vest med armebånd med broderier, ble klar forrige uke. 
En ny helg venter, så kos dere!






2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

De snø-figurene ble jo rene kunstverk! Du er flink til å finne på ting uansett vær og føre - ute og inne! Den vesten og tilbehøret ble kjempefint! Hilsen Tove/fargeneforteller

Anonym sa...

Hei Tove. Koselig du likte snøfigurene. Gøy å være kreativ i vinteren. Fornøyd med strikkingen også. Gid helg til deg!