torsdag 15. september 2022

Høstlig....


Ikke mye fart i bloggingen her inne. Men det kommer seg vel når vi lukker oss mer inne i høsten.

Jeg har begynt å pynte litt med høstfarger, og det er koselig. Strikketøyet er allerede i gang i de lune kveldene, og det bli gøy å se hva det blir til. 
Vi har vært på sykkeltur langs litt av Gøtakanal i førsten av september, og det frister å fortsette der en annen gang.
Så vakkert og vi var heldige med været.

Inne har jeg altså begynt å pynte litt til høst. Jeg har laget en krans av prydrogn, som jeg skal ha et batterilys i midten. En kost ble det jammen på terrassen og et lite kornnek på stuebordet.
Den lille bjørka i hagen ble klipt ned til vinteren, og ikke en kvist gikk til spille. Det ble to kranser og en sopekost av det. Ja da, bjørkeløvet vil bli brunt etter hvert, men det er jo bare fint synes jeg.
Så nå ønsker jeg  høsten velkommen. Vi kommer ikke utenom. samme hva vi gjør her i landet. Årstid, følger årstid......

6 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Så fint du har pyntet til høsten! Ja, det er fint å skape litt forandring i farger og dekor inne med årstidene. Og så fine bilder du viser fra turen deres! Vakre naturbilder! Det er så mange vakre steder, og fint å få innspill til steder man kan dra på ferie.

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk KK. Hyggelig sagt av deg. Ønsker deg fine dager i desember.

Tove Steinbo sa...

Det er helt utrolig hvor mange ting du driver med på en gang. Og alt du lager blir like fint!
Det er ikke mye jeg har gjort i det siste, så jeg må se å få laget et lite blogginnlegg. Men når jeg ikke har vært særlig mye ute eller deltatt på noe, er det ikke mange ideer som dukker opp! Skal prøve i løpet av helga. Kos deg med fine høstdager. Hilsen Tove/fargeneforteller.

HWIT BLOGG sa...

Så höstfint du har! Härligt! Ja nu känns det kul att göra fint och pyssla lite igen - både ute och inne!
Ha en skön helg nu...
Kramar från Titti

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Tove. Ja, jeg er vel veldig kreativ i forhold til andre skjønner jeg, men det gir meg stor glede. Takk for hyggelige ord og blogg når du igjen har lyst og orker. Ha en fin ny uke som kommer. :)

naturglede/Randi Lind sa...

Hallo Hwit blogg. Tusen takk for hyggelige ord. Tror det er viktig å omgi seg med noe man liker. Nyt helga og ha en fin ny uke. Klemsiklem :)