onsdag 16. mai 2012

Du har din vei å gå.
















Jeg tok dette bildet i morges akkurat i det sola begynte å skinne gjennom skylaget.
Det ble litt merkelige farger, men jeg likte det godt likevel.
Alle har vi vår vei å gå, du har din og jeg har min. Ikke alle veier er like enkle å gå som denne!
















Det har regnet godt her i det siste,så den lille dammen innpå skogen hadde blitt stor.
Paddene hadde lagt egg, og jammen fikk jeg ikke nærkontakt med et rompetroll også.
















Så vil jeg ønske dere alle en glad 17.mai.Uansett vær så blir det nok fint.
Flere himmelske innlegg finner du HER!

13 kommentarer:

Elin sa...

Stilig!

Ha en fin 17. mai. :-)

HansHB sa...

Pent!
Ha en flott 17. mai!

Randi sa...

Fina bilder!
Önskar dig en fin nationaldag!

Unknown sa...

Det øverste bildet der likte jeg utrolig godt! Og jeg vil heller kalle fargene for stilige!! Flott tekst til!
ENJOY!
Pia xx

Med kjæleik til livet sa...

flotte himmelbilder
monikasmil

Annemor sa...

Nydelige himmelbilder.
Nyt kvelden
Hilsen

http://www.starbear.no/mormor/2012/05/17/himmelsk-85/

Viola sa...

Lenge siden jeg så et rumpetroll.. Det er så deilig å gå i skogen, jeg liner opp for hver gang jeg.. :) Derimot her på kommentarfronten går det tregere.. det skyldes et tregt nettverk..

Håper du har hatt en fin 17. maidag!

Så fine kaker du har laget under her! :)

Viola sa...

livner opp..

men det skjønte du sikkert ;)

Toril sa...

Kjempeine himmelske bilder! Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg!:)

AnneKa sa...

Herlige bilder !!!

Gillisbloggen sa...

Flotte himmelske bilder,og så kjekt att du fekk bilde av rumpetroll også.Ønsker deg en fin helg :=)

SigridfraEnget sa...

Fine maibilder!!

Unknown sa...

kjempene fine bilder .opplegget var også flott.
lærer endel her til min blogg.
velkommen til en tit der
www.andersenellen.blogspot.com
ros og ris mottas med takk , da lærer jeg mere..