mandag 27. september 2010

LYS!


På lørdag kommer boka Eventyrlige Østfold.Det blir spennende å se hvordan den ble? Akkurat nå føler jeg at sola skinner litt på meg!

En samling av eventyr, sagn, myter, mystikk, merkedager og magisk medisin fra hele Østfold, rikt illustret med fotogafier av fotograf Rolf Sørensen. Jeg deltar med eventyr!!!!!
Jeg gleder meg stort, for jeg aner ikke hvor mange sider som er mine der?Enten ett eventyr, eller alle fire jeg sendte inn?
Du får kjøpt Eventyrlige Østfold i din bokhandel fra 1. oktober 2010.victoriaforlag.no www.victoriaforlag.no Eller du kan forhåndsbestille boka HER!
Dette var dagens reklame:)


Jeg elsker solnedganger og soloppganger. Lys gir liv, skygger og variasjon i naturen!
Mer om lys finner du HER!

9 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Wow, for noen bilder. Likte spesielt godt siluettbildene, utrolig flott!
Lykke til med boksalget foresten :))

AnneKa sa...

Nydelige bilder og spennende prosjekt!

Petunia sa...

Det høres så spennende ut med den boken!! kan godt forstå at du synes solen skinner litt på deg for tiden og jeg er så glad på dine vegne!
Bildene dine er så vakre! Dette kan du!!

Petrinetrollmor sa...

Flotte bilder ! Og eg kan godt forstå at du er spent og glad og føler sola skinner på deg. Det unner eg deg virkelig !

Rune K sa...

Meget gode bilder, iøynefallende og spennende.

Berit T sa...

Nydelige bilder, jeg er som deg, elsker sol opp og nedganger.
Lykke til med boksalget. Spennende tider med andre ord, og du står midt i det strålende skinnet.
Må nok ha en kikk på boka ja.
Ha en fin høstuke videre.
Klem

Rimkogeren sa...

Tak for din kommentar :-)
Dit smukke bidrag er en lysspreder.

Anne sa...

Skal si!! skal si!! du seiler i motvind om dagen, spennede prosjekt også ja, men synes da å huske at du har nevnt det førut.
Rette ord og rette blder kan jo bare bli SÅ bra, og en håper nå denne boka vil ligge under mangt et juletre dette året.

Vi er nok litt i samme båt om dagen, influensaen har inntatt denne kroppen også, feberen raser og det hostes og skrøles, men en håper nå på en bedring snart :-) godt en har gode bloggvenner som kan holde en med selskap :-)

God bedring klem til deg

Viola sa...

Dette var rålekkert!! :)