torsdag 28. mars 2019

Puslespill....

Livet er litt som et puslespill. Alle dager har sine brikker som skal på plass, og sammen blir det et bilde eller et resultat.
 
En dag var jeg i min by og hastet mellom broer, ferjer og møter.



En annen dag var jeg i Skien og gikk meg en tur mens jeg ventet.

Jeg følte at denne fargede veggen med mønster og bokstaver beskriver livet! Et trinn hit og et trinn hit. Livet har fine farger, men det er også undertoner av det dunkle!

Bitene til kaninen har blitt satt sammen, og han ble som han skulle være. Sånn blir det vel med livets puslespillet for meg og deg også. Men noen ganger må man lete etter flere biter, for å få et helt bilde. Noen ganger finner bitene sin plass med en gang.

6 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Så fin han ble - har han fått navn? Det må han/hun ha vet du!
Supert innlegg som vanlig.
Jeg har virkelig holdt på med mange puslebiter/bilder i dag for å lage mitt innlegg på bloggen. Jeg tok så enormt mange bilder på Madeira, så det er ikke enkelt å velge/sette sammen. Det var så flott der!
Gode dager ønskes av Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Takk Tove! Nei, han har ikke fått noe navn, men kanskje han får hete Gunnar! :) Ikke alltid lett å få til livets puslespill, men vi får da forsøke.
Gøy å sortere bilder etter en tur, men jammen blir dat mange å se gjennom her også. Ha en finfin dag i våren! Jeg titter innom deg snart!

Rita sa...

Altså du er så ufattlig flink til alt mulig! Skulle ønsker jeg kunne 1% av alt du kan da hadde jeg så glad. Ønsker deg fine dager kjære deg

amo sin blogg sa...

Du har alltid så fine innelgg.
Puslespill er eit godt ord på mange ting.
Fin torsdagskveld frå Anne-Mari

naturglede/Randi Lind sa...

Hallo i våren Rita! Tusen takk for snille ord. Jeg sender over en haug kreativtet jeg!!!!! Klem til deg :)

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Amo! Håper du har fine dager i våren! Nyt det!