torsdag 28. februar 2019

Vårfølelse.

Tenk at i morgen er det mars allerede. Herlig med vårlige vinder og snøsmelting. Vi har bare litt is igjen i nordhellingene, og lerka synger over jordene.Jeg har drevet fram en stor bukett med gyvel inne, og da de begynte å miste blomster, satte jeg de ut på terrassen.

Herlig med farger igjen der ute. Jeg kjøpte meg lyng og så satte jeg gyvelen sammen med noen kunstige svibler.


Nå er det vår på min terrasse. Jeg er sikker på at hestehoven titter opp de nærmeste dagene.

6 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Så vakker vårstemning du har på terassen din.
Ja, februar hadde nokre fine varme dagar, men akkurat i dag på siste dagen
snøa det her på hytta. Og det er det mange som er glad for her i fjellet.
Eg, kan gjerne gå inn i vårmodus no :)

naturglede/Randi Lind sa...

Ja Amo, vi går lett i vårmodus når sola skinner og i morgen skriver vi jo mars også. Vi ute ved kysten får jo våren først. I dag er det helt nydelig og fuglene synger som bare den. Ha en vakker dag uansett vær! :)

Tove Steinbo sa...

Vakkert som alltid! Hvor får du alle ideene fra?
Her snør/sludder det i dag. Grått og trist! Men sola kommer nok.
Fine og fargerike dager ønskes av Tove/fargeneforteller

Rita sa...

Åh jeg elsker å se på bildene dine :) Da blir jeg SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad og kroppen kjenner lukten av vår :) Tusen takk!!

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove! Her kom snøen i dag og det er også pent. Enda er det jo mars, så våren ligger litt på vent. Kos deg videre mot lysere dager! :)

naturglede/Randi Lind sa...

Hjertelig takk Rita! Herlig med vårfornemmelse. Her snør det i dag, men det er jammen pent også. Ha en herlig dag :) Klem :)