fredag 10. mars 2017

Sola skinner innimellom!

Snøen kommer og går her om dagen. Det samme gjør sola. Vi har vel hatt all slags vær denne uka. Snø, regn, tåke, vind, glatte og vårluft har fulgt på hverandre. I dag skinner sola igjen og det er fuglesang i skogen. De sier det kan bli en fin helg og til neste uke spår de ti varmegrader. Da vil nok både hestehov og blåveis tippe fram. Koselig å tenke på. Godt er det også med lysere dager for oss alle.

Blåveisen til høyre på bildet trenger bare en skikkelig mild dag før den er blå. Jeg gleder meg til det.

 Enda er det mye vinter igjen føler jeg, men det er herlig å nyte et solskinnsøyeblikk.
Skywatch Friday!

4 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Som vanlig - helt utrolig vakre bilder! Det er en nytelse å se på dem.
Når jeg kommer til Fredrikstad, håper jeg du kan vise meg hvordan jeg kan ta litt bedre bilder. Du er jo proff!

Takk for alle fine kommentarer fra deg på min blogg. Det ble helt utrolig mye tilbakemeldinger av alle slag etterhvert. Og jeg oppnådde jo det jeg ønsket!
En god solskinnshelg ønskes av Tove.

hagen vår sa...

Hei!
Dette var det vakkert å se. Det er utrolig deilig å vite at våren er på vei.
Ha det godt! Anne

Kathrine sa...

Hei

Kjempekoselige bilder! Og så blåveis i knopp da. Storartet:)
Kos deg i marsværet.

:-)

Turid sa...

Ja det våres, men enda veksler årstidene veldig. Men dagene blir heldigvis lysere og lysere 😉
Flotte bilder!
Klem!