fredag 2. mai 2014

Blomster og sang.

I dag ble det bilder av alt som spirer og gror omkring oss. Bildet nede til høyre i kollagen her får bli symbolet på menneskeskapt. Noen har skåret av en diger grein på et bjørketre og jammen ble det ikke et hjerte der!


 Her blomstrer det både hos meg og hos naboene.


Svarttrosten synger så fint på utsiden av mitt kjøkkenvindu i naboens tre og til og med de bittesmå ville erteblomstene er i fullt flor der ute.


Ønsker dere alle en flott helt i maisolens tegn!
Flere innlegg om Människoskapelser Fredagstema finner du HER!

9 kommentarer:

Violen sa...

Vackert med både blomster och fågelsång! En härlig tid nu när vi riktigt kan njuta av naturen!
Ha en skön dag!

FrökenChristina sa...

Vackra blommor igen. Det verkar vara ett återkommande tema hos dig denna vecka :).

Viola sa...

Noe så vakkert! Du er kjempeflink til å sette sammen collager! Minnermeg på at jeg har noen ubloggede collager liggende fra en sommer..
Her hos deg oser det av frydefull vår og mai! Utrolig vakkert! Og svarttrostens melodier er mediterende. :)

Monica o Jacob sa...

Vilka underbara vårbilder;-)
Ha en skön helg

Eva Trillian sa...

Våren är en fantastisk tid - och vad vore den utan våra beundrande ögon och njutningslystna själar ;)

Freja sa...

Kul att få se lite vårblomstring hos dig, hos mig har det haglat och snöat idag...

Christina Mari sa...

Vakre bilder!
Nydelige farger.
Nyt kvelden.

Annemor sa...

Så nydelige bilder. Vårlig så man blir glad.
ha en fin kveld.
Mormor

jorunn`s Fristed sa...

Får en sånn deilig ro i meg når jeg besøker bloggen din.. Ha en nydelig søndag .. klemm