onsdag 5. februar 2014

Tåke...



Ordet var Nedhängande? Ja, her ble det en utfordring igjen! Jeg fant et bilde fra tidlig i januar. Tåka hang over åsen og det var vakkert det også. Greinene hang så sørgmodige i det dunkle lyset og ventet på snø. Nå har vi fått snø. Først var det hvitt og vakkert, i går hadde mye av det smeltet vekk, men i dag hadde det igjen blitt hvitt.

Jeg lagde meg en snødame i helga, men den har smeltet helt ned nå.


I dag prøvde på en katt, men det hadde blitt skikkelig kornsnø, så det var ikke så vellykket. Brått falt den sammen og det var bare snø igjen. Jeg får prøve igjen siden, om det kommer ny, fin snø.

Dette ble et heller grått innlegg, så jeg legger ved litt hengede blomster også. Disse fikk jeg av gemalen forrige uke.Vakkert med litt farger i den gryende våren.

10 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...

det er så herlig å besøke deg.. Så mange fine bilder, og føler nesten jeg er med på en liten reise.. ♥

Klemm

Anneli - A'la Foto sa...

Vad kreativ du är! Snökatten var ju bedårande söt! :) Granskogen, särskilt den längst till höger nertill är supervacker!

Freja sa...

Vilka härliga bilder med fina snöskulpturer. Du har snö! Det smälter långsamt bort här, jag vill ha mer!

Pysselfarmor sa...

Å du gillar att skulptera i snö...jag gjorde en hare som klättrar på en trädstam i helgen när barnbarnen kom. Det tyckte farmor var litet rolig (eller kanske tokig) ;-))
Idén fick jag här
http://www.pinterest.com/pin/260294053436954301/

AA sa...

Inte bara nedhängande hos dig! Härliga bilder på snö"gubbar" i olika kreativa former och så orkidéer, fint :)

Meta sa...

Både vacker med ditt nedhängande och de där snöfigurerna speciellt katten gillade jag.
ha en fin dag
Kram Meta

jorunn`s Fristed sa...

Ja der lærte jeg meg noe nytt.. Hvor finner jeg onsdagstema/helge greiene..

Jeg er bare så vant med bloggene hvor jeg var før, der svarer man jo inne hos seg selv. :)

Malys krok sa...

Tusen takk for god kommentar! ja selskapet var flott det. Jeg hadde til og med tale skrevet på rim. Den ble vellykket og godt mottatt. Artig! (må skryte litt, vet du)
Her hos deg er det alltid noe å skryte av, så som disse superfine snøfigurene! Du er fantastisk flink! Og det på så mange områder! Tror du må kunne kalles en multikunstner!
Tåkebildene!? Ja også de er helt flotte! Alltid en fornøyelse å se inn her! -Margit-

Janet sa...

Heisan, måtte jo titte innom deg :) utrolig mange flotte bilder her hos deg! J
(og så så jeg at du har lest "Og bakom synger skogene" - tror jeg har lest de 3-4 ganger!!!!)

Janet sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.