torsdag 11. april 2013

Ein skigard,en skigård...

Dette bildet ble tatt i full fart ut av bilvinduet for et par uker siden. Nei, jeg kjørte ikke, men satt på!Vi var på vei opp i dalen ovenfor Lillehammer for å besøke den gården som lå så vakkert "oppe" i horisonten! Veien var bratt og svingete, men da jeg så denne grinda knipset jeg i vei. Det minnet meg om "Skigardsvisa" og jeg synes perspektivet ble spennende.Ein skigard, en skigård, litt humoristisk ble det å tenke sånn.  Egentlig litt overrasket over at jeg greide å fange det øyeblikket!

4 kommentarer:

Wenche sa...

En skigard kanskje vara evig veit du....måtte bare...kom på sangen med engang. Flott bilde :0)

Jorunn Helene sa...

så koselig ett bilde, og så mange minner en har til slike skigardar.
Det var mere av de før, men er en heldig så kan en finne de spredt rundt omkring.
Ønsker en fin uke.

Malys krok sa...

Nå ble jeg glad! Prøvde å komme inn på bloggen din for noen dager siden, men da var den lukket for meg..
Nå kom jeg inn og det er bra! Takk for det! Veldig koselig bilde du fikk tatt i full fart !Måtte alle dager bli vakre for deg! -Margit-

Unknown sa...

I really love the way you discuss this kind of topic.Facebook Likes