torsdag 4. oktober 2012

Juletreleting allerede?



I helga fikk jeg være med på juletreleting! Tidlig synes du kanskje? Men om man skal finne det ene treet som virkelig vil ta seg ut i stuen er det lurt å gjøre det før snøen kommer. Med tillatelse fra grunneierne da selvfølgelig. Treet min søster valgte fikk en sløyfe med like fin farge som alle høstløvene.Gul!  Nå vet vi hvor treet er, når desember og jul kommer.Gleder meg allerede til å se det i hennes stue. Hvorfor jeg ikke merket ett til meg selv? Jeg tåler ikke gran i stua, så her blir det en vakker plastgran.                                                                                                   
Flere himmelske innlegg finner du HER!

6 kommentarer:

Maria sa...

Härligt och fint himmelskt collage!
Ha en fin kväll!

Malys krok sa...

Vakre høstbilder! Så smart å merke en gran for å hente når jula nærmer seg! Heldig dere som får lov å hugge treet selv! Kjersti har det på samme måte som deg, hun har prøvd med gran til jul, men får bare mer og mer allergi, så i år blir det kunstig i hennes stue også! Takk for fin kommentar!
-Margit-

Unknown sa...

Vakre bilder av høsten! Nydelig collage:)
Ha en fin kveld:))

Wenche sa...

Fine haustbilder!! Og for ein fin ide om å plukke ut juletreet no. Og ikkje minst kan du nyte juletrehentinga og ikkje stresse med å leite dagen før julafta:)

Tins roser sa...

Nydelig rett og slett.

Birthe sa...

Vel, det er kakemenn i butikkene...hehe, så for tidlig for juletre er det nok ikke :)