fredag 27. november 2009

Sånn ble det!


Her har jeg lagt fram det som skal brukes til advent.
Det er en amarylis der også ser du!.
Den fikk litt vann, og så er det bare å vente.
Så var det kalendergaver, de har jeg fått pakket inn.


Jeg kjøpte pene servietter og lys, og så var det advent da.
Gleder meg til å tenne lys hver dag i desember.
De engleserviettene til høyre bare måtte jeg ha.
Kanskje de blir frosset inn i islykter når kulda kommer?
Jeg kjøpte meg to speilengler. Stearinflammene vil nok skinne i dem.
Sånn ble det. Ønsker alle en fin første advent.
Nå skal jeg drikke kaffe, smake på julebaksten og tenne det første lyset.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig.
Her er morgonstund med kaffi,aviser og tennde lys.
Ha ein god dag.
MT :)

FO - 2 sa...

Så fint!
Her har du funnet frem til mange gleder i ventetiden.
Jeg tenner lys hver dag også nå.
Slikt blir det god stemning av.

I går tente vi også et lys for Regine her. Hun feiret jul sammen med familien sin 24. nov., siden de visste at hun trolig ikke levde til jul...
Ingen kjenner dagen før solen går ned.
Å lese om henne ble en sterk kontrast til tiden vi er inne i nå.

Jeg kommer innom deg igjen i løpet av helgen for å lese adventskalenderen din, så langt. Gleder meg! :)

I dag skal jeg på kontroll med kneet mitt på Haukeland, og er spent.
Håper at det blir siste gang jeg er der, i så henseende.
Klarer MYE nå, men ikke alt...
Er så glad for fremgangen!

Ønsker deg en fin fredag og ei riktig god helg. :)
Klem fra meg.