torsdag 17. mai 2018

Gratulerer med dagen!

Ønsker dere alle en vakker dag!

6 kommentarer:

Barwitzki sa...

Gratulere med dagen - hilsen til Norge - hilsen til deg - ha en strålende dag. Viola

Tove Steinbo sa...

Takk for gode ønsker. Vi fikk en flott 17. mai. Og det samme var tilfelle i hele Norge.
Hvilken bunad har du? En god helg ønskes av Tove

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Barwitzki! Vi hadde en vakker dag med solskinn, barnetog og musikk. Akkkurat sånn en 17.mai skal være! :) Nyt forsommeren.

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Tove! Herlig med solskinn på nasjonaldagen. Vi koste oss masse. Jeg har på meg en av festdraktene mine her. Jeg har faktisk tre stykker. Denne har vintagevest som jeg sydde i tinnknapper på og en ferdigkjøpt enkel bunadsskjorte. Skjørt og forkle har jeg sydd selv. Artig med søm innimellom.
Så heldige vi er med maiværet. Det føles som sommer allerede. Kos deg videre :)

amo sin blogg sa...

Vel overstått 17 mai.
Og fineversdagane fortsetter å glede oss.
I dag på første pinsedag er det nydeleg, men kraftig vind så håret står ende til værs når ein går ut.

Ynskjer deg fine maidagar vidare.
Klem frå Anne-Mari

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Amo! Ja, det blåser her også i dag, men det er fint likevel med solskinn i mai. Nyt dagene! :)