torsdag 14. oktober 2010

Abc hos Petunia!


Æ for ærfugl!
I sommer var jeg så heldig å fikk dette vakre bildet av en ærfuglunge. Den hadde kommet seg litt for langt opp på land, og forsøkte å gjemme seg. Hadde jeg ikke sett de andre fuglene rett ved, så hadde jeg nok neppe oppdaget den. De er godt kamuflerte, og moren stakk fort avsted og forsøkte å få meg til å se på henne i stedet. Men jeg måtte ta noen få bilder av den lille, før jeg gikk rolig videre i junisolen.
Ha en fin abc alle sammen!
Mer om bokstaven Æ finner du her!

14 kommentarer:

Maria G sa...

Åhh vilket fint collage! Sååå söt den lille fågelungen är.
Trevlig helg!

Åshild sa...

Selvsagt. Flott bilder av Ærfugl.

Lotta sa...

Ett riktigt härligt collage på dessa söta fåglar.Fint inlägg på Ä.
Kramizzzzz

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Ja, den er go' å bruke i scrabbel. Flotte bilder av ær ;:OD)

Anne sa...

Oj Randi, denne har jeg aldri sett på nært hold jeg, men her hos deg fkk jeg da det en tidlig fredagmorgen, så nusselig den er.

God helg til deg :-)

Malys krok sa...

Kjempefint bilde av den lille karen! De er jo så yndige! Flott Æ fra deg!
-Margit-

Inge sa...

Hvor er den sød.. gode billeder du har fanget.. :-)

Kamelryttersken sa...

Trivelig å se ea igjen. Den er blitt helt borte hos oss. Ørna har tatt så mange

Petunia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Petunia sa...

Så vakker den er og så heldig du var som fikk tatt bilder av den!
Og jeg vet hva du tenkte da du knipset bildene;
"Yes, da var Æ i boks!"

Anonym sa...

Vacker collage :))
Mvh Halina

TorAa sa...

Hvem ønsker seg ikke en orginal og ekte edderdensdyne og pute.
Ærelig sagt for en herlig god natts søvn

Mona sa...

Jättefin bild! Den ser lite ynklig och försvarslös ut.

Melusine sa...

Et godt funn for kameraet, og veldig bra for ukens bokstav :)