fredag 8. oktober 2010

Abc hos Petunia!

Bokstaven idag er Z, Z for zoomlinse og zoome! Her har jeg brukt zooomlinsen for å komme nærmere. Åtteåringen hadde fått for seg, at han skulle hjelpe Høsten litt. Nå ville han få ned bladene så Vinteren snart kunne komme. Jeg zoomet først inn den lille arbeideren, og etterpå zoomet jeg enda litt til, så du kan få se at bladene virkelig falt av der oppe i treet.

I sommer zoomet jeg inn cruisshipet i Geiranger.
Til slutt viser jeg eplehøsten min!!! Neida, jeg bare tøyset. Vi var på en resturant i Krakow for noen uker siden, og der hadde de høstpyntet. En fin ide til oss kanskje. Tenk å ha en diger krans i stua full av røde epler i forskjellige høyder? Det måtte være fint. Jeg zoomet dem inn akkurat som jeg zoomet inn vår herlige fireåring som hjalpt til med å rake løv i hagen. Det ble Zå fint. Dette var det jeg fikk til av Z. God helg!

10 kommentarer:

Rimkogeren sa...

Zoom er en herlig ting. Især var den rar, da vi besøgte den lokale tigerpark....

Anne sa...

En hærlig sammensetning av høstbilder, flink til sklike collager du, virkelig å :-)

Zooommmm ja, tja, synes det er litt vanskelig jeg, ikke tålmodig nok til stativ sikkert.

Ha en eplekjekk helg, klem herfra.

Gammel stil sa...

For en fantastisk blogg du har:) Vi skal legge oss til som følger, håper det går bra? Akkurat nå har vi problemer med det, men vi legger deg til så fort som mulig:) Vi blir alltid veldig glad for nye følgere, så håper du føler det samme:)

Klem:)

Petunia sa...

Dette løste du jo bra! Jeg lurte litt på zoom også, men så forzov jeg meg og måtte bruke gamle bilder;)
Ha en strålende fin helg!!

Lotta sa...

En härlig lösning på problemet.
Underbara bilder.
Vi var också i Geiranger i sommar.
Jag fotade ifrån Dalsnibba.
Mysig helg Kramizzzzzz

Kamelryttersken sa...

Zooooooum, som i Vrooooum
Unger er herlige, både med og uten zoom

Petrinetrollmor sa...

Hei !

Herlig z-bidrag ! Artig kar, han som hjalp hausten :))

"Eplehausten" var en kjempgod ide !

klemZ

Melusine sa...

Flotte høstbilder! Eplepynten på restauranten er veldig dekorativ, en god idé. Greit med en zoom linse :)

Inge sa...

Zoom er en fantastisk opfindelse.. godt valg. :-)

Marie sa...

Fine haustbilde :)