mandag 2. juli 2018

Her blir det sommerpause!

Så er jeg der igjen. Som vanlig tar jeg pause fra bloggen og mye annet som har med data å gjøre på denne tiden. Det føles herlig. Sommer har det jo vært en lang stund allerede, og mer skal det visst bli. Jeg skal nyte dagene med ro og fred, lange turer, jobbe litt, spise masse jordbær og sitte i solskinn. Men blir det regn, så skal jeg nyte det også, med regntøy i friske farger. Ønsker der alle en finfin sommer. Vi tastes en gang ut i august, når kveldene er litt mørkere og dagene igjen vender tilbake til det vanlige.

5 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Nydelege bilder som alltid hos deg.
Ja, litt pauser med blogging blir det, særleg når veret er fint.
God sommar vidare.
Klem

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Amo! Ja, nå blir det andre ting jeg skal kose meg med i sommeren. Nyt dagene. Så tastes vi i august en gang :)

Tove Steinbo sa...

Vakre farger - vakre bilder! Kommer til å savne blogginnleggene dine i sommer.
Men jeg har også lengre pauser både mellom egne innlegg og kommentarer. Men jeg vet at hvis det blir lange pauser, faller seertallet. Og vi vil jo at noen skal lese og se?!
Men - nyt sommeren! Hilsen fra Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Tove! Hyggelig å bli savnet da. Jeg gjør på denne måten hver sommer, og sånn får det bli. Ha en superduper sommer. Vi tastes i august en gang!

Vivishagerom sa...

Ønsker deg en kjemp fin sommer. Nyt alt som er godt!

Vivi