søndag 19. oktober 2014

Vemod


Helgeglede? Det er ikke alltid man kan finne fram den gleden. Jeg har et stille vemod over meg i dag. Lørdag var det slutt på et langt liv for min svigermor. Etter et langt sykeleie var det godt for henne å få slippe.Vi kan glede oss over gode minner gjennom de førti årene vi har kjent hverandre. Hvert menneske har sin historie. I en familie deler vi opplevelser og tanker på godt og vondt. Når hverdagen kommer vil vi virkelig kjenne på savnet etter en vakker person.
Flere helgegleder finner du HER!

5 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Ja, det er kanskje litt vemodig å ta farvel med blomster og hagen. Men kanskje litt godt også?
Tusen takk for at du ville være med på helgegleder.

Klem Vivi

hagen vår sa...

Hei! Ja, det er vemodig. Men jeg synes nesten det er mest vemodig før jeg bestemmer meg for at nå må det skje. I dag har jeg tatt mange avgjørelser og fjernet mange sommerblomster for å få plass til løk. Det er kanskje feil å si det, men det er ganske ok at det skjer forandringer.
God kveld! Anne

tofo103@yahoo.no sa...

Kondolerer! Trist når nære blir borte...en tomhet og et savn som aldri tar slutt :(
Min mor døde i mars...sorgen er kanskje lettere å bære nå, men savnet større.
Sender deg varme klemmer og gode tanker i denne tunge stund!

Turid sa...

Hadde glemt å logge meg på, men "tofo103", er meg :)

Furulunden sa...

Trist å miste noen... Men høstvemod kan også være fint hvis man ikke må linke det til din stuasjon akkurat nå... :) Kanskj vi kan følge hverandre videre?