torsdag 23. oktober 2014

Gammelt blir nytt!

Det er morsomt hva man kan lage selv. Man blir litt stolt da. Her om dagen fant jeg ut at noen hadde kastet blomstene til syrinhortesiaen sin inne på skogen i en sånn åpen kompost. Jeg plukket med meg det hele og bandt det sammen til en vakker brun bukett. Så var det fram med sprayen.

Ikke lenge etter hadde jeg verdens vakreste bukett i hjertevasen min. Med litt edelgran og noen glasskuler ble det rene luksusen.
Nå står blomstene der og lyser foran et av maleriene mine og jeg nyter det.

6 kommentarer:

Marie sa...

Kreativt og vakkert :)
Det nokon har kasta kan andre lage kunst av :)

Mina fotostunder sa...

Så vackert!

Eva Trillian sa...

Kreativt :) Anar att det är svårt att få ett helhetsintryck i bild!

Villrose sa...

Du verden! Nydelig resirkulering :-)

Freja sa...

Så vackert! Återbruk på bästa sätt, fantastisk människoskapelse!

Vivishagerom sa...

Hei
Dette ble veldig fint. Du er flink til å bruke om igjen ting, slik at det igjen kan spre glede.
Tusen takk for at du deler. Ønsker deg en fin søndag.

Klem vivi