fredag 16. februar 2018

Vakre dager.

Vi har hatt noen vakre vinterdager denne uka. Selv om vi ikke har så mye snø, er det fint likevel.

Sola har tittet innom oss flere ganger og bringebærkrattet ble fin dekorasjon til foto.

Jeg har fulgt sporene til haren  og den var ikke langt unna meg. Men som den kan hoppe og forsvinne mellom kvist og kvast.


Trostene er på plass og forsyner seg godt av bærene i hekken hos naboen.

Sidensvansen synger i tretoppene og både kjøttmeis og blåmeis synger meg. Skjærene har begynt med redebyggingen og flyr over oss med kvister i nebbet. Det går mot vår, og det er herlig. Nå er det bare å glede seg til at vårblomstene dukker opp.

6 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Fantastisk flotte bilder.
Du er ein meister med kamera !!

Klem frå Anne-Mari

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Amo. Ja, jeg koser meg veldig med å ta bilder. Ha en fin kveld :) Klem tilbake!

Vilt og vakkert sa...

Heisann.... nydelige bilder av en skjønn vinter! Ha en go´søndag ;:OD)

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Vilt og vakkert! Nyt søndagen! :)

Tove Steinbo sa...

Du er nok kommet lenger med dine tanker om våren enn vi som bor her i Oslo.
Mer snø for hver dag. Veldig mange år siden vi har hatt det slik.
Vakre bilder hos deg - som vanlig. Du burde utgi en fotobok!
Beste hilsener fra Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove for snille ord. Ja, det føles litt som en gryende vårstemning nå om dagen. I fjor plukket jeg hestehov i slutten av februar,men i år tror jeg det blir senere. Ha en finfin ny uke!