tirsdag 21. november 2017

Tittibua/fjøset, julemesse.

Nå tenner vi snart det første lyset. Advent nærmer seg. Jeg skal tilbringe den kommende helga på julemarket og det blir fint.
Kranser og hjerter er klare, pluss malerier, akvareller, adventskalenderhefte, dekorasjoner, keramikk og mye annet. De andre som er med har strikketøy, broderier, brukskunst og massevis av annet. Jeg har bakt lefser som mitt bidrag til kaffen.

Pluss honningkake da, det dufter jo så godt og smaker enda bedre med smør og brunost på!
Snøen daler ned, så jeg føler det blir julestemning. Gleder meg.

3 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Dette er jo kjempeflott! Skulle gjerne vært der, men dessverre, det får jeg ikke til.
Lykke til - og en fin adventstid ønskes av Tove/fargeneforteller

hagen vår sa...

Hei!
Spennende. Her er det mye julestemning.
Ha det godt! Anne

amo sin blogg sa...

Du er så kreativ og flittig.
Håpe deg gjekk fint på messa.
Her på hytta lavar også snøen ned, men den er våt...
Heime er grøne markar og regn..

God førjulstid frå Anne-Mari