fredag 20. oktober 2017

Juledrømmer.


Jul nå? Du synes kanskje det er tidlig med julenisse og det hele? Men det er ikke så lenge til advent. Jeg har laget et nytt adventskalenderhefte i år. Juledrømmer! Hva det koster? Med porto, rett hjem til deg, blir det 160 kr pr. stk! Om du vil unne deg et adventskalenderhefta kan du gi meg adressen i innboksen på facebook eller på mail, så sender jeg deg info.























Hva er et adventskalenderjulehefte? Det er et hefte med et innslag for hver dag i advent. Litt du kan lage, litt du kan lese, foto, fine ord og en og annen enkel oppskrift.Til slutt er det en julehistorie. Heftet er på 32 sider, og jeg håper det kan glede deg i adventstiden. Noen juledrømmer trenger vi vel alle.


























Ha en fin helg med mange fine tanker!



4 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Hei

Jeg kan gjerne kjøpe at slik hefte av deg, det så utrolig koselig ut.
Viviann Børresen
Øijordsveien 2 A, 2608 Lillehammer

Tove Steinbo sa...

Dette ser flott ut. Hvis jeg får lov å bruke to - tre bilder, kan jeg legge det ut på min blogg også. Da må du sende meg bilder som vedlegg til en e-post.
tove@steinbo-dialog.no.
Du er kjempeflink! En fortsatt god søndag ønskes av Tove

Inger Marie sa...

Kjempeflott!
Er det dine akvareller? Så flink du er, dette vil gå unnaser du:)
Ha en fin ny uke:)

Kathrine sa...

Hei! Så flott med kalender! Ja, om en skal lage noe til advent og jul, må en begynne tidlig. Jeg laget julekort før, men nå har jeg sluttet med det.
Nå blir det stort sett hjemmelagede matjulegaver.
Tiden går fort frem til jul.

Ha en fin uke:-)