fredag 21. april 2017

Blått i blått!

Vakkert er det ute med blå himmel og blå blomster. Denne krakken med alle blomstene omkring seg fant jeg på min vandring i påsken og bilen ble til av noe jeg fant i fjæra.

Blått var det  i blåveislia. Men jammen fant vi ikke både hvite og rosa blåveis der.

Blått var vannet der fuglene boltret seg.

Himmelen var også så vakkert blå, men ikke hele tiden. Nå grønnes det der ute, så snart er alt som ombyttet i fargene. Det er bare å glede seg til fortsettelsen.

4 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Heisann.... ja, merkelig at pollen skal være så aktiv nå når det fremdeles er kaldt. Hadde to skikkelige anfall på jobb før påske. Måtte si til elevene at tårene trillet ikke fordi jeg var lei meg, men at allergien hadde tatt overhånd.
Gleder meg over våren likevel. Blåveisen er fantastisk. Håper vi sees som avtalt neste fredag. Ha go´hælj ;:OD)

Tove Steinbo sa...

Kan det bli vakrere enn det du viser her?!!!! Jeg blir nesten rørt av bildene.
Og du er jo så kreativ - veldig artig!
Ja, håper vi kan treffes neste fredag. Jeg har tatt ribbein, så jeg skal vurdere i løpet av helgen. Men det går vel bra får jeg håpe.
God og fargerik helg ønskes av Tove/fargeneforteller.

Turid sa...

Nydelige bilder! 💙

amo sin blogg sa...

Så artig, tankeoverføring mellom oss dette
Nydelege bilder du viser.
Blått er ein av mine yndlingsfargar og denne tida er
det spesielt vakkert.
Her skin sola i dag, kanskje dagen blir fin.

Nyt aprildagen.
helsing Anne-Mari