torsdag 19. april 2012

Mitt vårtegn.

Utrolig vakkert med hvitveis mot en blå vårhimmel. Men visst er det skyer her om dagen også. Vi har hatt både regn, snø, hagl og solskinn igjen. Det er april og det er en narremåned.Jeg har funnet fram litt vårtøy, men votter og lue ligger ikke langt unna.
Husk at bak skyene lyser en klar blå himmel om dagen og om natten lyser alle de millioner av stjerner sammen med en gul måne. Ønsker dere alle en himmelsk helg og dette var mitt vårtegn! Flere innlegg om himmelsk finner du HER!

10 kommentarer:

Madame sa...

Utroligt smukke billeder, Randi! Flot du tager billedet af anemonerne nedefra, så man ser himlen.
Ha' en god weekend!

Annemor sa...

Bare hilser på.

Anne sa...

Dette var virkelig det jeg trengte! Håp og forsmak på hva som venter, for jeg venter ja, på nye fotoglede og vår :-)

Ikke det store vært å ta bilder av her hos oss til nå, regn og en natur som lider av snøflekk-tyfus, æsj, nei nå venter jeg så at det er like før jeg drar den hvitveisen opp av jorda med egen makt, he he Neida, litt tålmod nå så. Finvær sjø, men så kaldt om nettene.

Du viser de lekre collager som vanlig, men denne hvitveisen som er vårens vakreste mot blå himmel, ble veldig sånn mai og Norge på en måte, og DET!!! trenger vi i disse triste mediatider og alt som foregår.

Snaret helg igjen, kos deg og ut på tur. Klem.

Toril sa...

Kjempefine og nydelige bilder! Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld, og ei kjempefin og god helg!:)

Gillisbloggen sa...

Flotte bilder du har lakt t på himmelsk.God helg:=)

Lotta sa...

Hej, jag halkade in på din jättefina blogg idag, vilka vackra bild collage du gör! Hit återkommer jag gärna, välkommen att titta in hos mig.
Ha en fin helg.
Lotta

Marianne sa...

Veldig, veldig gode bilder!
Hva har du gjort for at månen er så spesiell og vakker?

Rejen sa...

Flotte billeder..;-D

Viola sa...

Nydelige bilder, og for en spennende måne! =)

April er min yndlingsmåned, lunefull, ja.. men EKTE :))

Det er så mye som ligger i selve *forventningene*, og det er det jeg liker..

men jeg blir like overrasket hvert år, om det snør - he he

Ønsker deg en fin uke! :)

Eva sa...

Vakre bilder du viser her... April er en narremåned, og været er skiftende ofte. Akkurat nå er det nydelig...

Ha en fin dag..