torsdag 24. september 2020

Høst...

Det går tregt med bloggingen her i høst. Jeg har ikke hatt lyst til det rett og slett. Men nå som regnet kom og det mørkner om kveldene blir alt annerledes. Jeg jobber med et advents/julehefte som skal være klart om en stund og det er tidkrevende, men artig. Mye som skal på plass av tekster, tegninger, foto og annet før det er klart til å sendes til trykk. Men det er gøy også. Jeg sier i fra når det er klart til utsending til de som vil kjøpe.

Jeg startet med litt filting i sommer, og nå begynner en liten grånisse å ta form. Jeg skal klippe opp og få klar en islender til han i dag og så er det snart klart. En grånisse kan jo sitte framme hele vinteren synes jeg. Fint å ha noe  glede seg til framover.

Ute er det høstfarger nå, mer og mer for hver dag. Det er vakkert å se på, men denne uka er det visst regnværet som råder. Men snart skinner nok sola i alle fargene. God helg til alle som titter innom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

du er så flink med hendene dine,kreativiteten og ord :=) det er så masse vakkert på bloggen din

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk du og ha en vakker helg!

Tove Steinbo sa...

Veldig hyggelig at du er tilbake. Og du fortsetter med å lage så fine ting, men grått er jeg ikke glad i.
Men høstfargene er herlige. Bare så synd at de snart blir borte. Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Takk du. Alltid koselig med hilsener fra deg! Jeg vet jo du ikke er så glad i grått, men jeg ville ha denne figuren i nøytrale farger, så den passer hele vinteren😁. Jeg lager en i mer farger nå. Ja, høsten er vakker. Her ble det litt grønt i den røde sofaen i høst og jeg skal se meg om etter noen kvister med fargerike blader. I dag regner det her, men det er greit det også. Ha en vakker dag mot oktober!