mandag 30. mars 2020

Strikkedilla kanskje?

Ja, det er rart det der, plutselig blir en ting så artig at man bare fortsetter. Jeg har strikket mer enn vanlig de siste årene. Det har blitt mange luer, gensere og skjerf, pannebånd, votter og sokker.

Før helga oppdaget jeg en konkurranse inne på fjesboka. Småstikk til Norgesglasset ville vi skulle lage et egetdesignet trekk til glasset. Jeg var ikke vond å be. To trekk har det blitt hittil, men det er bare det med kaninen som jeg har levert som mitt bidrag. Om det blir flere, vet jeg ikke, men det er lov å delta med tre stykker.

Jeg ble veldig fornøyd med kaninen min, så den fikk være med i konkurransen. Morsomt med kreativitet. Det nærmer seg påske og jeg skal pynte med både det ene og det andre. Tror virkelig vi trenger den gulfargen denne våren.

6 kommentarer:

Anonym sa...

det er lett å få strikkedilla ,iallefall når det en lager blir vellykket,trekket til norgesglasset var utrolig fint,du får førstepremie med meg iallefall

utifriluft.blogg.no sa...

Å så lekkert - du er flink! God klem <3

naturglede/Randi Lind sa...

Ja,trodde aldri jeg skulle få litt dilla. Det er gøy å se nye ting som strikkes fram.Tusen takk for snille ord.

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen hjertelig du. Gøy å lage ting som faktisk er til nytte. Klemsiklem.

Rita sa...

Skulle ønske jeg var like flink som deg asså....... du er helt rå.

naturglede/Randi Lind sa...

Du da. Så søt du er. Du er flink på dine områder, husk det. Klem