fredag 13. mars 2020

Litt vinter....

Plutselig snødde det der ute! Jeg rakk akkurat å ta noen få bilder før det smeltet igjen.

Litt snø her og der var festlig i disse koronatider. Kaldt er det ikke, så vinter med skiføre kan jeg ikke forvente! Men det var da hyggelig vinteren titte innom.

Hva har du tenkt å gjøre i dag da? Jeg føler det litt som om vi er stengt inn. Sangsvanene sang og fløy hvor de ville her om kvelden. Hegrene skrattet til hverandre de også. Jeg kan ikke fly ut på tur, men sånn er det. Ikke har jeg lyst heller. Det er ikke tid for det nå.Må bare vise dere andre fugler som er frie. Jeg fant litt netting på veikanten og det ble en svane, som står stille! En papirfugl driver jeg å lager og den skal få pynte opp i stua etterhvert, ellers sorterer jeg foto, lager mat, jobber litt og slapper av her hjemme.Vi tar det som det kommer, akkurat som med vårværet. Det blir som det blir, det også.

2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Vakkert med blomster i snøen! Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Ja, det var veldig pent Tove, men det varte ikke lange stunden! :)