tirsdag 4. februar 2020

Snøen la seg....



Endelig kom vinteren og la seg ned. Jeg måtte pynte den med litt blomster og minne den på at den ikke kunne ligge her å sove for lenge.

Jeg kan ikke noe for det, men litt snø var noe jeg ønsket meg. Jeg skuffet sammen en haug på terrassen og satte i gang med å finne snødamen!



Hun glippet med øyene, men så sovnet hun igjen.
En bitteliten stund kom sola, men den var ikke varm nok til å smelte noe som helst annet enn snøen omkring henne.

Jeg pyntet henne med tulipanene som var nesten avblomstret, og lot henne sove videre. For nå snør det igjen. Skal undre meg på hvor lenge hun blir liggende?

2 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Helt fantastisk kreativt! Hun er jo vakker denne damen! Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove. Gøy med helt gratis materiale! God helg!